
Když se děti začaly vzdělávat, potřebovaly v něčem nosit své školní pomůcky. Původně se používaly jednoduché drátěné nosiče na knihy, známe i kresby, jak mají děti knížky ovázané provázkem nebo řemínkem. Až později, s rozšířením sešitů a dalších pomůcek, se začaly vyrábět jednoduché brašny z pevného kartonu nebo kůže. Tyto brašničky měly jeden nedělený prostor a byly poměrně těžké.
Jako první na světě zavedlo povinnou školní docházku na konci šestnáctého století vévodství Pfalz-Zweibrücken na území dnešního Německa. V Čechách byly základy školní docházky položeny za vlády Marie Terezie roku 1774.
Během 20. století se začaly vyrábět aktovky a batohy z lehčích materiálů a získaly více vnitřních kapes pro lepší organizaci věcí. Dnešní školní batohy se vyrábějí z moderních materiálů, jsou ergonomicky tvarované a mají mnoho praktických funkcí. Důraz se klade na pohodlí při nošení a zdraví páteře.
Jak vybrat správný školní batoh:
Při výběru školního batohu, zejména pro prvňáčka, je důležité, aby si ho dítě vybralo samo. Měl by se mu líbit a měl by být pohodlný. Rodiče by se pak měli zaměřit na splnění výše uvedených kritérií.
Každý školní batoh ukrývá spoustu informací v knížkách a sešitech, nějakou dobrotu na svačinu, něco na cvičení a často i nějaký osobní talisman pro štěstí.
I naše batohy v nové 3D soutěži jsou plné zajímavých informací. Stačí je jen otevřít!
Přečtěte si informace o produktech a vyzkoušejte své znalosti v testu. Na 8 z vás, kteří správně odpovíte na všech 8 testových otázek, budou čekat výhry od Magazínu v podobě oblíbených e-poukázek.
Nákup, losování a rozesílka cen probíhá plně v režii společnosti Health communication s. r. o. Ceny se se nijak nevztahují k partnerům soutěže.
Účastí v soutěžích na Magazínu souhlasíte s pravidly.
VSTUPTE DO ZÁŘIJOVÉ SOUTĚŽE ZDE
V březnu, konkrétně 5. a 6. 3. 2010, se v Brně konal vůbec první kongres Health communication. Z dochovaného programu se dozvíme, že mezi lektory byli PhDr. MUDr. Miroslav Krejčíř, Mgr. Jiří Jedelský nebo PhDr. Jarmila Daxnerová Kvapilová. Témata byla tedy nasnadě: Co vše je možné na první pohled zjistit o klientovi v lékárně, Stres v lékárně nebo Optimální komunikace farmaceutického asistenta. Vzpomínku Miroslava Krejčíře na začátky spolupráce se společností Health communication najdete mezi dalšími v článku BEZ SPOLUPRÁCE SE SKVĚLÝMI LIDMI SKVĚLOU AKCI NEUDĚLÁŠ! na aktuálním Magazínu. Historické fotografie z prvního brněnského kongresu si pak můžete prohlédnout na https://www.healthcomm.cz/ v oddíle ARCHIV. Ať jste již byli účastníky brněnského kongresu před 15 lety, nebo jste v té době zatím jen studovali, můžeme se opět v Brně všichni setkat toto jaro, a to v Quality Hotel Brno Exhibition Centre 9. 4. 2025, kde v jeden den proběhnou dva Pharmacy eventy - dopolední a odpolední, z nichž každý je samostatně akreditován u ČLnK.
Srdečně vás zveme na první, prezenční kongres roku 2025, který se bude konat 9. dubna 2025 v Brně, v Quality Hotelu Brno Exhibition Centre. Kongres bude rozdělený na dopolední a odpolední část, každá bude samostatně akreditována. Kongres je určený pro lékárníky, farmaceutické asistenty a další nelékařské zdravotnické profesionály. Opět se můžete těšit na kvalitní odborný program a na setkání s lektory, partnery i kolegy z lékáren. Registrovat se můžete již nyní na stránce organizátora: https://www.healthcomm.cz/. Při registraci můžete využít volný vstup přes kód Magazínu: MAG25BR